neděle 26. listopadu 2017

Střípky štěstí (89)

Mám dojem, že mé Střípky ukončím v období, kdy se ze mě stane vdaná žena. Zhruba to tak vychází.

1. Dopolední odpočinek. Klid na brigádě.
2. Odpočinek.
3. Lektorství. Divadlo.
4. Kratší, ale zajímavá přednáška. Odpočinek. Cesta domů.
5. Schůzka se zlatníkem ohledně prstýnků. Sál.
6. Knihovna. Odpočinek. Snoubenec.
7. Odpočinek. Cesta do Brna. Vymyšlení hry na svatbu.

Proč tolik odpočinku? O víkendu jsem totiž začala být nachlazená, ale neumím na tři dny zalézt do postele (což mého snoubence trochu štve), takže jsem si hledala každý den chvilku, kdy jsem nemusela nic dělat.

2 komentáře:

  1. Podzimní nachlazení je zákeřné. Ať Ti je brzo lépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amen Ellari!
    Vidíš, obě nás radosti "dovedly" k něčemu novému a velikému, abychom to možná mohly vnímat jinak - tebe ke svatbě, mě k Malinké ;-) Líbí se mi takové symbolické ukončení, strašně moc, dává to smysl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)